Wednesday, October 20, 2010

20102010


Allhamdulillah,syukur pada Allah..sesungguhnya Allah pengatur yang paling sempurna.Dia mengatur hidup ku.sentiasa dekat pada ku.dengar & tunaikan permintaan ku.berikan petunjuk pada ku.tanpa pernah gagal beri ku rezeki..Dialah Allah yang maha besar!

Apa yang ku rancana sebelum hari ini, walaupun tidak semua tercapai..tetapi ketika saat ini, ku rasa ada segalanya..isteri sebagai sahabat & kekuatan hidupku..punya cahaya mata sebagai penyeri rumahtangga & zuriatku..

Semoga selepas ini, hidup kami sekeluarga dilimpahi keberkatan, kesenangan, & kebahagian duniya wa akhirah...hati-hati kami penuh dengan cahaya imanMu..anak-anak kami menjadi orang yang terbaik!!amen..insyallah!

p/s:pernah ada plan pada tarikh ni baru nak kawin..tapi Allah berikan yang lebih baik dari apa yang ku mahu..insyallah ada rezeki nanti dapat ahli keluarga baru!tarikh lahir i sama dengan Hari HARTAL --->http://10tahun.blogspot.com

1 comment:

hidayah Mu said...

alhamdulillah..ni dah ade anak blog ni jgn di "anaktiri" kan yer abg..huhu
inikan salah satu perjalanan kite utk mencari rehda Ilahi..
tq coz dedicate lagu MZ(Maher Zain) tuk ayg..xsangke lak mule2 kt dgr lagu ni xder pon kua kat radio, kua kat fb n xramai yg tau sgtkn abg..pas dah lbh kurang sebulan,meletop plak MZ ni..rezeki Allah bg tuk MZ..pepon love u so much abg!!